Allt som man borde göra men struntar i !

BORDE VERKLIGEN PLUGGA men jag pallar verkligen! Här är mina ursäkter för att strunta i att plugga:
Spanska- kan man ju typ inte plugga till
Engelska- ska vara inne imorgon varför skulle man inte kunna göra det imorgon eftermiddag. Tisdagen pågår faktist till klockan 00.00!!!!
Jag har bästa ursäkterna och inte fan har jag läst ut boken heller. Kan bara säga en sak ansvarsfull är inte mitt mellannamn!! Har dessutom en bok som jag lånade till historian och inte använde som skulle ha varit innne för typ fyra dagar sedan hoppas inte att jag får betala för det!!
För att summera att vara ansvarsfull med grejer som jaginte bryr mej ett shit om är absolut inte min grejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0