dagen

Idag slingade jag och Emma håret. Vi skulle vara där tio så vi fick åka in tidigare än vad vi brukar göra när vi har skola. Vi var hos frisören i 3 timmar!! Nöjd med resultatet faktist känns bra att bli blondare till våren ( om det nån gång blir vår dvs). När vi skulle hem missade vi bussen så vi fick ta tåget och gå hem i det jävla vinter vädret!
Imorgon blir det stan med Kajsa har fortfarande pengar kvar ( en bedrift fast jag fick pengar för bara några dagar sedan) de lär väl vara slut efter imorgon men men.

Har ställt klockan varje dag denna veckan känns inte så bra eftersom det är lov. Och gå upp kl 8 när det är lov är inte så roligt speciellt inte när man går och lägger sig vid ett eller två på nätterna och har haft jätte svårt att sova. Har också ont i skallen men what doesn't kill you makes you stronger right? Kände att jag behövde klaga lite också ,dessutom hade jag glömt att vi ska läsa en bok till engelskan.

DAGENS OUTFIT:


SLINGOR kanske inte bästa bilden men man ser lite iallafall:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0