Ian Somerhalder <3

Idag har jag mest suttit på mitt rum och tittat på diverse serier bland annat vänner har nu sett alla avsnitten i ordning alla tio säsngerna så nu kan jag börja titta mer randm kände bara att det skulle vara kul att se alla avsnitten från början till slut först!

Jag har också sett ett avsnitt av vamp diaries så nu har jag sett det 15 avsnittet två gånger också. Efter det kände jag att jag var tvungen att se mer av vamp diaries. Så då kollade jag på interviewer istället och fick reda på att Ian somerhalder var med i Lost. Jag har bara sett första avsnittet av den serien så jag kände att jag skulle börja kolla på den. Tänkte först börja från säsong 6 för då kommer han tillbaka efter att ha dött några säsonger tidigare. Men det kändes konstigt så jag började från början och han är fanemej snyggare i Lost. jo för sig var det sex år sedan men ändå.
Så min nya grej är lost helt enkelt bara sex år senare än alla andra jaja väldigt tråkigt babbel om lost blev det här då men men.





Tog dessa eftersom att jag tror sten hårt på ett triangel drama!

Har också bakat chocklad bollar med mamma som hon ska ge sina elever imorgon men självklart blev det över och dom var jätte goda.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0