Jag är jävligt farlig :P

Elva dagar jag skulle typ ha dött om det inte hade varit så att
jag har köpt första boken idag. Eller böckerna för det är tydligen två böcker i en.
Har jag något att göra tills den 25 istället för att se trailern om och om igen och alla
intervjuer som går att hitta med casten. Bästa serien ever det händer så mycket hela
tiden och jag bara älskar den helt enkelt... Spana in mitt nya namn på fejjan it's awesome!

Hamnade på samma tåg som Johanna idag det händer inte varje dag så det var mycket trevligt!

Jag och Emilia är föresten en kombination av vampyr och häxa vilket betyder att vi är jävligt farliga.
Så passa er!

Kommentarer
Postat av: emilia

Yes! Jääävligt farliga, haha

2010-03-20 @ 13:39:10
URL: http://emilla.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0