sometimes I have to stop and ask myself "why am I so cool?"

Long time no see tror jag iallfall känns inte som jag har bloggat på länge.
Idag är det hug a retarded friend day så självklart tänkte vi krama Emilia men
vi fick skicka de på sms istället sen hade vi ju en backup plan ( Mariam) så det gick ju bra
ändå haha.

Just nu håller jag på att typ packa/kollar på halv åtta hos mej och facebook.
Måste göra den jävla historian också kanske hon kanske glömmer bort att jag skulle
skicka den till henne. Om jag gör det kommer jag inte skicka via urkund iallafall och förmdligen hitta
på källor som vanligt alltså.

Idag är det ju typ fredag för mej eftersom jag inte ska till skolan imorgon mohaha.
Åker söderut minnsann ända till skåne OMG helsingborg närmare bestämt vilket jag tycker är typ halland
men det kanske bara är jag. Ska bli mycket trevligt och få hälsa på kusinen och se om hon har börjat prata
skånska än haha xD...

På fredag kommer ett nytt avsnitt av VAMPIRE DIARIES UT GAAAHH ÄNTLIGEN!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0