Vi som tycker äpplen är godare än senap och att biljard är rätt kul

Idag kan man ju inte säga att det har hänt så mycket.
Jag har titttat på det senaste avsnittet av 90210, masssa
avsnitt av how i met your mother och självklart lite vänner.
Har hittat en ny jätte bra tv-serie sida www.tvduck.com !
Har också läst ut boken till engelskan faktist så jag har
gjort någon läxa iallafall när jag vr hemma hela dagen.
Kanske ska säga att jag bara hade cirk 30 sidor kvar och
att jag inte började läsa (trots att jag hade hela dagen) förrän typ
kl 19.
Har kommit ännu lite längre i vampire diaries boken nu blir faktist
bättre och bättre fast tv-serien är typ hundra gånger bättre men
det är ju trots allt en bok så man ska inte för vänta sig så mycket
heller.
Men nu är det bara 8 dagar kvar tills nästa avsnitt känner att jag måste
ha en nedräkning för jag saknar det så jävla mycket. Och ja jag pratar om
en tv-serie men sån är jag. Jag vet inte hur jg kommer klara mej när
man kommer behöva vänta en hel vecka mellan avsnitten. Fast det var ju
faktist därför jag köpte boken för att få min dagliga dos av vampire diaries.

lite bilder från två upcoming episodes




There Goes the Neighborhood som är avsnitettet efter nästa
Och några från nästa avsnitt a few  good men : (lite fel ordning haha)

Och ja det är Melinda Clarke från oc





han blir bara snyggare och snyggare i most say eventhough my heart still belongs to stefan


fan va snygg han e tillochmed i profil gaaah



Längtar!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0