Vill att all denna snön ska smältaaaaaaaaaaaa!

Idag var det en kort dag i skolan som varje fredag fast vi börja tidigt.....Suger men att sluta klockan ett är ju faktist inte helt fel! Vi hade volleyboll på gympan och om det är nån sport som jag hatar och suger på så är det den. Mest för att jag 'är rädd för den himla bollen men serva det kan jag göra för då kommer ingen boll rakt emot en. Min gympa lärare sa iallafall till mej att jag borde klippa naglarna nu när vi ska hålla på med volleyboll vilket är som att säga att jag skulle raka av håret ungefär. Så här ska inga naglar klippas för att spela volleyboll tre gånger...
Såg precis eclipse trailern på kajsas blogg jag fick rysningar det är hur gärna jag vill se den. Längtar så jävla mycket tills den kommer.

Letar sommarjobb men det är så jäkla svårt ska försöka maila mitt cv till så många företag som möjligt i helgen iallafall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0