Amatörernas afton och jag var nykter

I fredags på amatörernas afton var vi hemma hos Emma. Så jävla bäst var det Jag har världens bästa vänner!!
Nu är jag iallafall Sjuk! Det suger jag är förkyld, ont i halsen och har feber det känns ju najs!
Så igår var det att ta det lugnt och käka värktabletter.

Min lillebror fick iallafall se amatörernas afton på nära håll själv var han spik nykter. Men han blev ändå tvungen att hämta nattvandrare som fick ringa polisen. För att två stycken  i Tim's parallel klass rökt hasch! Två nördiga 95:or bestämde sig för att prova och röka på på valborg. Vilket ledde till att en tuppa av och den andra var vaken men helt borta och väldigt agressiv. Så Tim och två av hans kompisar reagerade. Är väldigt stolt över min bror för detta! Sen fick han och dessa två kompisar leda en annan kompis till dem hem för han kunde inte gå.
Amatörernas afton indeed!



En bild från säsong finalen av vampire diaries. Can't wait. Detta är alltså näst nästa avsnitt!
Nu ska jag dricka lite honungs vatten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0