så är livet när man spelar golf med lady gaga

Namn- Evelina numera the king awesome Adams ;)
Smeknamn- the king, awesome tall and muscular ;) , eve
Bor- Järnnnnnnnnnnnna!!
syskon- Lillebror
Ålder- 17
Född- 25 januari
Ögonfärg- Blå
Längd- Måste minst vara 220 cm nu asså
Höger eller vänsterhänt- Höger
Stjärntecken- Vattuman
Födelseort- Söööödertälje ofc

Dagens:
Låt- oj den på reklamen "tänk vad roligt att Emmas pappa är här ......." as grym
saknar- choklad den är i kylen jag vill ha! orkar inte gå :P
Kläder-randig t-shirt, shorts cykelbyxor :D bara ben i dag
Mat- tortellini kanske inte stavas så men..
Göra sen- Springa
Godis- Vill ha min choklad!!

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp?- Nja jag tycker om att äta svamp xD
Tycker du om godis?- Nej jag äter morötter istället eller inte ;)
Hur många gånger i veckan äter du godis?- oj vet inte om jag vill skriva ut det MÅNGA  iallafall :P
Äter du ofta nyttig mat-oja hela tiden tillexempel igår åt jag ett äpple och massa godis men ;)
Tycker du att du ger mycket komplimanger till andra- Borde kanske ge fler
Är du nöjd med ditt förnamn- japp :)
Vad är det sämsta hos dig- jag äär för bra helt enkelt ;) klarade att vara seriös på två frågor iallafall XD
vad är det bästa hos dej- samma som på förra då ;)
Har du bra självförtroende-ja det skulle jag nog säga speciellt om man läser mina svar ovanför xD
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn-För många i guess
Du tycker om att vara med det andra könet?-ja då
Känner du dina grannar: jag faktist de flesta
Gillar du skolan:lektionerna är väll sådär va ?!
Har du någon gång skolkat- nej inte idag iallfall XD så duktig inte på hela veckan kanske :o
Spelar du något instrument-nej aldrig gjort heller
Sporter/aktiviteter du gått i: oj allt mellan himmel och jord faktist
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag-är dessvärre lite fåfäng tydligen så typ varje gång jag ser något att spegla mej i så illa är det ;) måste ju kolla frisyren lite då och då :P
Tycker du om djur- Beror på måste jag säga hatar insekter, spindlar, ödlor, ormar och sånt!Speciellt ormar!!

BRUKAR DU....
Sova- vilken fråga klart!
ta mediciner du inte borde ta- Nej bara när det behövs not a pill junkie!
Röka- nej händer inte ofta
Klä dig i svart- händer
Lita på folk- oftast måste jag säga
Drömma mardrömmar- nej inte ofta men det händer väll
Gå i skolan- ja annars får man ju inget studie bidrag xD
Ljuga-ibland inte varje dag direkt när man måste

HAR DU...
För många vänner? nej det går väll inte att ha för många vänner
Någon psykisk sjukdom? nej förr var jag schizofren men nu mår vi bättre :P annars saknar jag väl fömågan att vara seriös ;) om det räknas
Skadat någon- nepp
Färgat håret- japp
Några piercnings- inget mer än hål i öronen vill inte ha  någon annan stans heller
Några tatueringar- nepp vill ha en dock
En dator- ja den är jätte sööt men helt värdelös får använda våra andra datorer istället ;)
Gjort bort dig rejält- japp säkert fler gånger klan inte komma på nått nu men säkert massa grejer brukar gå in i saker tillexempel :P

ÄR DU...
Snäll- ganska snäll tycker jag väll att jag är xD
Snygg- hetast i stan asså haha ;)
Kort -Absolut inte värsta jätten :P
Klantig- ja går ofta in i saker också men det är kul sen brukar jag ju spänna mej så mycket så mina tröjor  går sönder också det är ju rätt klantigt när man vet att man är värsta biffen xD
singel- nja tolknings fråga skulle jag säga....
Isåfall med vem? I don't kiss and tell ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0