I fucking die

Orkar inte göra någonting därför blir de bilder hela tiden men men
jag hatar ändå att läsa själv så... Lovet är slut jag vill inte jag vill inte jag vill inte
jag pallar inte ser på emas nu borde göra bild men jag är ganska bra på
att göra allt jag inte borde göra. Älskar EMAS varför ? För att de är Europa of course!
Var på fotografiska idag mode utställningen var lite av en beskvikelse enligt mej
nästan alla bilder var från ett tyskt gallerie och mode och berlin känns tyvärr inte som
detta alls hör ihop. Har btw blivit helt upsessed med vampire diaries trodde jag var de förut men
de har nått en ny nivå känner jag.

Tumblr_lasexlizfg1qc6doyo1_400_large

Tumblr_laslndttaq1qdzznio1_500_large

Tumblr_lb3fp3fu5k1qagcoso1_500_large

pousss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0