in bed

Har legat i sängen hela dagen kollat på mysteriet på
greveholm, gossip girl och snö stormen utanför. It hurts
to sayit mrn jag önskade att jag fått va i skolan idagför då
hade jag inte mått så här dåligt. Hela min kropp gör ont
jag kan inte svälja och smärtan i mitt öra får mej att  börja
gråta. Ingen bra dag lever på alvedon men hjälper inte så
mycket, kan inte äta utan att dö av smärta kan inte dricka utan
att de gör super ont heller. Tror jag fått influensan eller nått
word of wisdom stå inte ute uten jacka. Kände att jag behövde klaga
och tycka lite synd om mej själv en stund...

Tumblr_lc7miulh6l1qb7evco1_500_large

om nån har några tips för att bli bättre snälla hjälp mej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0