U make me wanna die...

Ska snart ta penicilin which makes me wanna die!
Är rastlös som satan which makes me wanna die!
Halsfluss which makes me wanna die!
Festsugen vilket inte går ihop med penicilin which makes me wanna die!
Läxor som jag inte vet om which makes me wanna die!
Att jag är oansvarfull som satan makes me wanna die!
Ingen "frisk luft" på länge makes me wanna die!
Snöööö makes me wanna die!
Jag vill färga håret men har inga pengar which makes me wanna die!
shopping sugen till tusen men alllt ska gå till julklappar bara julklappar inget annat guud
jag döör! Och detta kommer jag nog bryta inom en snar framtid om jag känner mej själv rätt confessions of a shopoholic indeed. Ser på andra harry potter den e scary jag hade velat vara på fest men men kan inte alltid bli som man vill.....





Tumblr_l9tzra0e4q1qcuqe6o1_400_large

Tumblr_lc0xylfbeb1qd0cp8o1_500_large

Tumblr_lcji1qfi1c1qa7jz6o1_400_large

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0