Don't play with fire you might get burned

Har blivit dumpad av min fru är therefor very sad....
Idag sluta vi ett jaaaaaaaaaaaaa kan man ju då tänka men
nej för våra språk lärare är lite efterblivna och sätter ett prov
mellan 14.30 till 16.00 intte snällt inte snällt. Och vad ska vi göra på
provet ? skriva en uppsats på 150 ord såklart vem kan skriva 150 ord på spanska ?
Inte jag men i denna väldigt vackra uppsats har jag döpt framtida barn och katter
upprepat mej själv en miljon gånger. Jag kan inte skriva 150 ord om mina drömmar och
framtids planer på svenska kan jag de då på spanska NEJ.

'

Har fått min solo :D men jag är sjuk!

Kommentarer
Postat av: djustd

Lägger du ner mycket tid på bloggen? Kram! =)

2010-10-19 @ 01:45:08
URL: http://djustd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0