Järna hippie

Miley Cyrus TOLUCA LAKE PEACE

Hippien i mej skulle döööööö för denna outfitten! Hippie stilen kankse får
funka i höst också ? E ju såå kär i den .

Jag vill plocka svamp !!! Eller rättare sagt äta svamp men då måsta jag plocka bläää!
Jag hatar skogen och jag nåste plugga järnet asså varför lämnar jag allt
till sista dagen ? Inte bra inte bra.
Gjorde massa online quiz på www.vetgirig.nu och blev något irriterad för jag sög..
Hahaha började med dom svåra guizzen om almänbildning och geografi europas huvudstäder
etc... Gick sådär kanske man ska säga. Gick över till underhållning och vänner quizzet tänkte
att jag skulle äga sönder eftersom jag har alla säsonger på dvd men fick andra frågan fel
då blev jag sur och gav upp hahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0