katherine won

Igår följde jag med Elle till hons jobb satt där
hela eftermiddagen. Åkte sen hem blev jätte glad när jag insåg
att jag precis skulle hinna med bussen för de var kallt
och halt ute så vill åka varmt hela vägen hem.
Kommer till södertälje står och väntar på att den
ska komma tar väldigt lång tid så jag började undre
var den tagit vägen, Visar sig att alla bussar i södertälje är
inställda på grund av halka. Blev sur som fan fick gå hem
om jag hade halkat hade jag fan anmält sl hahaha men klara
mej hela vägen hem.

Idag har jag legat i sängen och kollat på the hills för de är
så bra och städat borde plugga men det är lördag så...¨

Vampire diaries var bäst igår !


Kommentarer
Postat av: emilia

jag grät när jag såg VD, hahaha ;) <3

2010-10-24 @ 17:57:52
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0