supa e kul men jag föredrar å plugga ;)

Tjo TJO mina lilla kor !

Så¨bra på att rimma ja äää! Jobbigt att vara så bra på allting hele tin.
Ikväll är det idol vi såg btw två idoler idag fett coolt nästan i klass med paow
haha.

I dag har jag vaarit mer borta än vanligt tro det eller ej? Trodde inte det
var möjligt men men det är ju då ett bevis på att inget är omöjligt en sjuk
Evelina är mer borta än en frisk. Jag är trött lil lördagen som hänger kvar kanske?
 Åt precis en hel påse popcorn själv som vanligt dåra för jag är biff!!
Jag vill sova men vill se idol eftersnack för vakna gänget ska ju leda
idol eftersnack jaow.

En typisk evelina situation:
Mamma: vi ska till mia och janne imorgon!
Jag: va? nej gud va tråkigt!
Mamma: du behöver inte följa med om du inte vill.
Jag: Bjuder dom på mat ?
Mamma : Ja
Jag: Kan väl komma en liten stund då !

Resten av helgen ska jag försöka pluggga måste försöka!

pouzzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0