190

Tjo bre !

What up ?
Har varit lite off från bloggen men det är för att jag jobbar och nu har
jag faktist slutat jaaaaaaaaaaaa!!! Jätte skönt när jag började jobba på
salecom älskade jag att sälja och folket och atmosfären- älskade allt.
Nu har jag tröttnat på att sälja och orkar aldrig kämpa för att få något
sålt! Så nu var det dags att sluta!

Dessutom har jag bytt klass från sam-sam till sam-bild fett kul !
Så nu blir det mycket rita har kanske överdrivit lite om hur ofta jag faktist
gör det men det ska nog funka ändå.

Är helt hyper och trött just nu men imorgon det är fredag :D

Torsdag=vampire diaries

"Memory Lane" - Paul Wesley as Stefan, Nina Dobrev as Katherine in THE VAMPIRE  DIARIES on The CW. Photo: Bob Mahoney/The CW ©2010 The CW Network, LLC. All Rights Reserved.

Från näst nästa avsnitt och det är inte Elena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0