Bara för jag e bäst



En sån där hel smexig bild på mej själv såklart vem annars ?

Idag gick jag upp as tidigt inte kul. För att spela golf var inte så taggad
på det  kan jag säga. Men man fick mat och jag älskar mat ! vi fick frukost, fika
lunch, frukost igen awesome och jag hade redan käkat frukost när jag kom
dit hur awesome e inte det liksom?
Nu gör jag armhävningar som vanligt och är ledsen för jag ska jobba imorgon på
skit företaget salecom tänker bjuda på vad mina kollegor inklusive mej själv tyckte
om löne beskeden:
    • Valentina Nasteva Då kontaktar du facket idag! Lämna kopia på kontraktet så dom kan kolla d. Och om ditt jobb har kollektivavtal el ej rätt ska va rätt!
      Yesterday at 9:04am · · 2 peopleLoading...
    • Tobias Wredlert Bara jag som betalade dubbelt så mycket skatt än vad jag borde och inte fick någon fastlön? D:
      21 hours ago ·
    • Richard Turtle nope
      21 hours ago ·
    • Tobias Wredlert Det bästa är att på mitt förra lönebesked stod det hur många avtal jag sålt och pris för varje, på det senaste står det att jag bara sålt ett avtal för 4500..
      21 hours ago ·
    • Richard Turtle Haha ja hade också bara sålt ett avtal... Betala 30% skatt... Så jävla nice... haha
      21 hours ago ·
    • Tobias Wredlert Otroligt ♥ Får komma in med basebollträ på söndag och smasha ett par datorer. Eller prata med Micke, kanske funkar det med ;)
      21 hours ago · · 1 personLoading...
    • Richard Turtle Eller skita i å snacka å bara bränna ner hela stället till grunden... Haha alla verkar ha drabbats, halva jobbet har ju like:at statusen :P
      21 hours ago ·
    • Tobias Wredlert Haha verkar ju som något felar i deras utbetalningssystem, var samma problem förra månaden också som jag förstod det :P
      21 hours ago ·
    • Richard Turtle Verkar som om de vill hustla sina stackars knegare... :P
      21 hours ago ·
    • Tobias Wredlert Haha se hur mycket de kan komma undan med typ, när folk börjar klaga kickar man dem ;D
      21 hours ago ·
    • Richard Turtle Haha precis, först arbetsläger, sen in i gaskammarn...
      21 hours ago · · 1 personLoading...
    • Tobias Wredlert Vi märker om de installerar en 'dusch' på jobbet D:
      21 hours ago · · 1 personLoading...
    • Richard Turtle Haha a... Hänger redan en snara i taket :/ haha
      21 hours ago · · 1 personLoading...
    • Tobias Wredlert Nu vet vi vad som hände med hon som jobbade dagtid och sålde för mycket :O
      21 hours ago ·
    • Richard Turtle Haha shit :O
      21 hours ago ·


Min mami sa något oväntat idag " Jag ska fan sluta betala tv-licensen det går ju bara massa dåliga program på lördagar!

See u suckers !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0