good girls are bad girls that never got caught

Hellu ma darlings!

Det är KALLT ute !Sl suger och jag är trött .
Jag sitter i soffan och håller på att somna var uppe
så sjukt tidigt imorse. Vilket var jävligt onödigt efetrsom jag fick vänta
en timme på ersättnings bussar i södertälje hamn. När vi sen kom till Tumba börjar
självklart tågen gå igen. Jävla sl fuckar alltid i rusnings trafik.
Jag förlorade massa sömn på grund av dom ska fan stämma
dom för att jag inte fick sova. Det är inte okejj asså!

Jag har en jätte mysig kofta på mej som jag köpte igår och
ett par nya svarta jeans behövdes verkligen för alla de andra paren jag har är för
tajta.

God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0