I could really use a wish right now

Hålla !

Jobba, jobba, jobba min grej numera asså! Därför jag inte hinner blogga alls.
Igår hade jag en trevlig eftermiddag iallafall! Men skolan suger jobbet suger.......
Säljer nada alltså helt sjukt. Jag vill inte gå till skolan idag och jag har ingen motivation.
HöstLOV vill jag ha nu !

Min halsduk är borta jag vill ha den !
IDAG BÖRJAR VAMPIRE DIARIES JAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Måste berätta någoit fett skumt som hände igår också. Jag stog i badrummet och borsta
tänderna när jag såg en svart grej på min axel trodde detta var någon sårskorpa eller
något. Men efter ett tag insåg jag att det inte var det för den var så svår att ta bort.
Så då börjar jag smått misstänka vad det skulle kunna vara. Och när jag äntligen får ut den besannas mina
misstankar EN FÄSTING! Haft en fästing en gång i hela mitt liv förut och har dessutom inte vart i närheten
av gräs eller natur överhuvudtaget. Fattar inte hur jag fickk den men jag klara iallafall att ta ut den själv fett stolt.







PEACE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0