I don't get mad I get even!

Hejsan hoppsan guapos!

Idag kände jag inte för att ha prov så jag hade inte prov smart eller hur?
Känner att ig eller sträck i spanskan kommer allt närmare inte bra inte bra!

Vi såg mr maier springa ut och spruta  vatten på rökarna haha fett kul!
Man borde ju veta bättre än att röka eller hur idioter ! Sen kom
han fram till mej och Lovisa och sa att vi skulle säga till om vi såg
några rökare som han kunde spruta på hahahahaha.

Eftersom jag nu blivit sparkad från TANT där jag var leadsinger
så måste jag starta ett nytt band utan Kajsa och Mariam!
Kommer bli epic!!

Imorgon simma, oth maraton med världens bästa Anne
OCH VAMPIRE DIARIES !!

pusssssssss till alla utom dom som sparkade mej från bandet näm

Kommentarer
Postat av: emilia

vi kan skapa ett band gumman ;)

the awesome, tall and muscular! haha miss you <3

2010-10-01 @ 02:24:01
URL: http://blogg.veckorevyn.com/emilla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0