politik

Tänkte att jag som alla andra ska ge min syn på valet och
sd cirkusen. Jag stödjer inte sd på något sätt deras politik
grundas i na..ist politik och det är inte okej! Men nu
är det så här att sverige är ett demokratiskt land där visserligen
man får tycka tänka hur man vill men SVERIGE rösta in sd i
riksdagen ingen annan! Vilket jag tycker är ett rop på hjälp mot dom
andra politikerna man visar sitt missnöje på helt fel sätt. Med politiker
som istället för att berätta för vad dom själva står för berättar vad dom andra
gör för fel bullshit.
Om jag hade fått rösta i dagsläget hade jag röstat blankt för att pollitikerna står
och bråkar som några jäkla ungar. Jag blir så sjukt irriterad så det finns inte.
Jag bryr mej inte om vad dom andra inte gör utan om vad partiet ifråga själva gör!
Sd har inte lagt sig i dessa debatter på samma sätt och har fått så sjukt mycket
uppmärksamhet. Denna uppmärksamheten även om den mest var dålig har hjälpt
dom uppåt. Folk som tyckte synd om sd, inte är tillräckligt insatta eller har dåliga erfarenheter
är deras väljare. Och dom flesta är över 65 så vi snackar inte om att 89or och uppåt(förstagångs väljare)
som är lite pissed off på livet här inte.

Sverige är en demokrati man får rösta på vad fan man ville också sd! Och att uppmärksamma
dom mer efter valet är att ge dom mer uppmärksamhet än dom är värda.

Om ni vill veta vad jag tycker anser jag att dom är jävla rasister som inte borde få sitta
i riksdagen i fyra år. Och nu har dom dessutom fått en vågmästar position iallfall som det
ser ut i dagsläget. Eftersom vi inte har en majoritets regering kan sd bli avgörande.
Bra jobbat svenska folket och politikerna.

Detta är den enda uppmärksamheten jag kommer ägna sverige demokraterna och inte ens
 detta är dom värda. Men dom ska sitta i 4 år så det är bara att gilla läget!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0