You and katherine have a lot more in common than your looks

Tjo retards !

What up?
Själv har jag nyligen druckit en liter mjölk själv och käkat en kebabpizza
awesome high five för att citera kära marremakrill :)!

Känner att bloggen inte riktigt är på rätt spår längre känns för jävla seriös....
Inte bra att vara ironisk och dryg känns mer som mej eller vad säger ni ?

Jo men då har ju jag värsta sakerna att snacka om dåra. Vet ni vad som hände mej
iförrgår jag såg PAOW jag vet as coolt och ni blir så jäkla avundsjuka well sucks to be you!

Sen ägde jag sönder vollebollen idag som vanligt var jag helt amazing fast jag ville inte
bryta mina naglar så jag kunde inte visa det och jag känner ju också att man måste ge
alla andra en chans annars fett synd om dom!

Haha måste också berätta skönaste grejen som hände mej imorse blev en aning chockad
själv faktist! Sitter på pendeltåget kollar facebook och ser att Dessie är med på vakna.
Retard som jag är sätter jag direkt på den brusiga radion för att lyssna. För tydligen är
jag väldigt intresserad av en intervju med dessie ?!? What the fuck blev sen jätte
besviken när jag missa den. Haha så jävla fail! Då vet ni hur intellektuell jag är .


Imorgon blir det golf tävling intressant eftersom jag är så fruktansvärt bäst på
det lite synd om dom andra men vad ska man göra. Kan ju inte hjälpa att jag är bäst!

See you suckers

Btw vampire diaires var AWESOME!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0