nytt år nya vanor abooow

Nu är det 2011 sjukt !

Hade en trevlig nyårs afton var / är väldigt trött dock.
Dagen spenderades i stan med Lovisa jag köpte en jacka yes kom
inte hem tom hänt score fans kanppt nått jag ville ha i stan inte likt mej
abooow.
Blev helt speedad när jag åkte hem och fick världens cravings att hoppa
kors hopp när jag satt på bussen.(jag är inte alls skum absolut inte)...
Men rätt kul och vara över trött de blev att hoppsa backen upp till anne
haha jag ääälskar  att va över trött haha.
Nu är klockan snart tre kom precis från Anne jätte trött  men orkar inte sova
så jobbigt.

Tänkte ha nyårs löften i år brukar inte det men 2011 känns fan som mitt år
2010 var inget att hänga i julgranen eller det va mkt bra och mkt dåligt men 2011
ska bli kanon. Vad gör vi nu kör vi för fan!

löfte 1
plugga jag vet ni tycker säkert inte att jag behöver det eftersom jag ser ut som världens geni
vilket jag är också men känner att jag måste bli ännu mer genialisk liksom.

löfte 2
Träna biff 20111haha. Nej men även fast jag är så stört biffig känner jag att jag måste
bygga ännu mer muskler för att visa hur vältränad jag är för om världen. Måste ju får skryta lite liksom...

Nej jag har wasabi på fingret då kan jag inte peta mej i ögat !

pousssss

Kommentarer
Postat av: Lovisa!

Hahha wasabifinger <3

2011-01-01 @ 08:02:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0